Lukijat

tiistai 13. lokakuuta 2009

Tunnustuksia...ja tunnustuksia

Krisse kiittää Elina ystävää Ystävyyden enkelistä....
..ja luovuttaa eteenpäin Possumamammalle...

Samoin kiitän myös Tyttiä , Miitä ja Katia


Sain tämän ihanan tunnustuksen
Taivaanrannan Tytiltä , Köyhänkartanon Miiltä ja Punaisen Torpan Katilta...
(linkitetty ylempänä)
Kumarran ja kiitän , olen kyllä otettu tuntuu tosi mukavalta.

Näillä ohjeilla lähetä tunnustus eteenpäin
-Kiitä sitä jolta sait tunnustuksen
-Kopioi kuva ja liitä blogiisi
-Laita linkki keneltä sait tunnustuksen
-Kerro itsestäsi seitsämän asiaa
-Linkitä nämä blogissasi

Olenkin jo monesti kertonut asioita itsestäni ..joskus ehkä liikaakin mutta jotain saattaa nyt tulla uudelleen.....ja jotain uuttakin...

1. Minulla on lähimuistin kanssa edelleen samat ongelmat kuin aikaisemminkin. Unohdan joka päivä liian monta asiaa ja tekemistä.
Onneksi on Kamu..muistuttaa lääkkeistä mm. ja tuo ne suoraan kouraan kera juomisen.
Minulla on paperille laitettuna tärkeät asiat että muistaisin ..joskus tämä asia vie mielen niin maahan että....huoh...
Joudun usein etsimään sanoja..kun en saa niitä mieleen..ja se rassaa...rassaa...

2. Olen vaihtanut keikkatyöpaikkaa koska Kotkan Kaupunki ei anna sijaisten ottoon mahdollisuutta. Rahapula... Teen keikkaa nyt Autismisäätiön Ryhmäkodissa. Ja kovasti tykkään...Minulle on mieluisia paikkoja sellaiset työpisteet missä saan olla ihmisten kanssa tekemisessä. Jalkavamma estää sairaalatyöskentelyn.

3. Kaikki jotka vierailevat Krissen blogissa tietävä kuinka rakkaitta minulle ovat lapset ja lapsenlapset. Minulla on toistaiseksi neljä lastenlasta ja enkelityttö Emmi. Siis viisi tyttöä ja paljastus!! Nanna ja Ella saa uuden siskon tai veljen keväällä..TULEN MUMMIKSI TAAS.....
Ihanaa!

4.Tammikuussa täytän pyöreitä...olen sen jälkeen jo seitsemännellä kymmenellä..
Mutta tunnen itseni paljon nuoremmaksi..hih hii...Aion viettää kunnon 70-luvun bileet...painottuen nuoruuteni musiikkiin...ja paljon ystäviä mukana..

5. Vaaralan huusholli on niin tavarataivas kun vaan voi olla. Liikaa kaikkea..kerään vaikka mitä...en raaski luopua mistään..Kamu tuskailee kun tuunattavaa riittää..tekee kyllä sitten mielellään...
Voi kun joskus osaisin luopua...
Kai se on psykologinen juttu..pitää kerätä vaikka tavaraa ympärilleen..juontaa kai lapsuudesta..

6. Minulla kaksi sisarusta...5 vuotta nuorempi sisar ja 15v nuorempi pikkuveli. Pikkuveikka on 5v. vanhempi kuin minun vanhin poika. Äitini on kuollut ja olen "pikkuveikalle" myös melkein äiti. Minulla ja sisaruksillani on eri isä mutta olemme kasvaneet yhdessä koko lapsuuselämän.

7. Minun isäni oli ihan ruotsinmaalainen. Ei osannut puhua suomea sanaakaan. Olen saattanut hänet haudan lepoon 1989..tätini ja setäni asuu Ruotsissa ja en ole missään tekemisissä heidän kanssaan. Valitettavasti.......Äitini asui Tukholmassa ja oli kihloissa isäni kanssa mutta muutti Suomeen kun alkoi odottaa minua. Olin isäni kanssa tekemisissä jonkin verran....

Sellaisia juttuja...tulee usein surumieli kun kertaa jotain asioita..lapsenlapsen menetys..äiti.....Elämä on..

En jaa tätä tunnustusta eteenpäin koska olen nyt blogeja lukiessani huomioinut että se jo melkein kaikilla on.

--------------------------------------------------------

Hei ja vierailkaapa Elsassin blogissa..siellä on myös arvonta!

-Krisse-

18 kommenttia:

Hannukka kirjoitti...

Onnea paljastuksen johdosta ;)

Possumamma kirjoitti...

Kiitos ystävyydenenkelistä; se tulikin tarpeeseen tätä päivää piristämään; W:lle nimittäin iski tänään ripuli:( Pyykättävää & pestävää on riittäänyt, sekä äidillä surullinen olo, kun oma lapsi on kipeä & itkee, kun massu on pipi. Liekkö jotakin tuon räkätaudin kaverina tullutta, toivottavasti lähtee pian pois!

Olipas mukavaa saada tietää sinusta taas muutama uusi asia:)

Jaksamista!

Krisse kirjoitti...

Pikaista paranemista W:lle...juu..aina sitä paljastuu jotain uutta...

Krisse kirjoitti...

Ja Hannukalle kiitos..

Hattaramaa kirjoitti...

Oli mielenkiintoista lukea elämästäsi. Ja lohdullista tietää ettei muutkaan aina muista.

malla kirjoitti...

wautsi!!!onnittelut ihanasta paljastuksesta!<3

PikkuBertta kirjoitti...

Mielenkiintoisia paljastuksia.Sellaista elämä on.Välillä iloa välillä surua,meillä jokaisella.
Jaksamista töihin:)

Marge kirjoitti...

Niin kauniisti kirjoitit!!
Niin....sellaista elämä on....
Olet lämmmin ihminen!
Ja ONNEA tunnustuksistasi!!:))

Krisse kirjoitti...

Krisse kiittää Margea, PikkuBerttaa,Mallaa ja Hattaramaata....
Minulla tuo muisti kun olisikin pelkkää unohtelua mutta on todettu magneettikuvauksessa aivojen atrofia eli surkastumista mikä on suomeksi alkava dementiä..siis pahenee ajan kanssa...ei ole kiva mutta elettävä on. Ja onneksi on paperia ja kyniä.
Mutta hankaloittaa elämää todella paljon.
Ystäväthän sen tietää mutta ei aina hekään kehtaa sanoa että sori..olet jo sanonut tuon asian monta kertaa.

Olivieno kirjoitti...

Onnittelut uudesta tulevasta lapsenlapsesta! Harmillista tuo atrofia, toivottavasti sen pahenemista voidaan pitkittää. Olet niin aktiivinen ja nuorekas.

Minäkin olen huono luopumaan tavaroista, aina vaan lisää kertyy...

Krisse kirjoitti...

Olivieno...kiitos...en anna periksi....
Ja pakkohan tässä on elää eteenpäin kun murusiakin tulee lisää..Mummia tarvitaan..:-))

Anonyymi kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Anonyymi kirjoitti...

Blogisi on saanut taasen yhden sydämestä annetu tunnustuksen. Kävisitkö sen hakemassa .
-kati-

Sussi kirjoitti...

Onnittelut mummille:)

Krisse kirjoitti...

Krisse kiittää Katia tunnustuksesta..
Sussi ..kiitos onnitteluista..

Hannele på Hisingen kirjoitti...

Sen minkä olen unohtanut, ei voi olla tärkeetä :)

Hannele kirjoitti...

P.S.
Minäkin sellainen keräilijä, mutta nyt yritän luopua. Kirjoja vain haluan ympärilläni.

Krisse kirjoitti...

Hannele..mun mies kerää kirjoja...niitä on satoja...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pikkusiskolle

Lahjan parhaan jos lapselle antaa vois,
vierelle jonkun kulkua turvaamaan tois,
pölyt tytön polvista pyyhkimään pois.
Onnea, iloa, ihmeitä koettaviksi,
hyviä hetkiä kera rakkaiden elettäviksi,kaiken tään pienelle lahjaksi sois.
Ei pieni puu vielä myrskystä tiedä,
ei pieni puu vielä myrskyä siedä.
Olethan suojana pienelle suuri puu,jotta pienellä juuret vahvistuu.

Kiitos Sirkka!

Kiitos Anne!

Kiitos Possumamma!

Kiitos Possumamma!

Nähdään pian!

see you soon

tausta

Powered By Blogger